19 Aralık 2023 Salı

AHMET AKIN SEÇİM STARTINI VERDİ

CHP Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, Balıkesir'de seçim startını verdi.
CHP Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, Balıkesir'de seçim startını verdi.
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, bugün seçim startını vererek ilk mitingini yaptı.
CHP Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ahmet Akın bugün Balıkesir Ali Hikmet Paşa Meydanı'nda halkla buluşma toplantısında seslendi. Toplantıya CHP Örgütlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı ve Balıkesir Milletvekili Ensar Aytekin, CHP Balıkesir Milletvekili Serkan Sarı, CHP Balıkesir İl Başkanı Erden Köybaşı, CHP'li belediye başkanları ve CHP İlçe Başkanları katıldı.
Ahmet Akın, yaptığı konuşmada şunları söyledi: "Balıkesir benim ailem diyerek çıktığım bu yolda inanın buraya kolay gelemedik. Çok mücadele ettik, çok çalıştık. Doğup büyüdüğüm memleketim Balıkesir'de üç dönem milletvekilliği görevini yapmayı Allah bana nasip etti. Çok çalıştım, daha çok çalışacağız. Ne diyor herkes? Bize en yakın 'Ahmet Akın.' Bu şimdi öyle bir kafiye ile olan uyum değil. Bunun bir hikayesi var. Güzel ilçemiz Dursunbey'de bir kahvehaneyi ziyaret ettiğimde konuşmamın sonunda beni dinleyen yaşlı, tecrübeli bir amcamız ayağa kalktı aynen şunu söyledi: 'Bu evlat bu işi yapar, bize en yakın Ahmet Akın.' Amcamdan Allah bin kere razı olsun. O gün bu gündür onun söylediği söz benim siyaset anlayışım haline geldi. Halkın içinde olmazsanız halkın sorununu bilemezsiniz. Eğer halkın sofrasına oturup ekmeğini paylaşmazsanız ne çektiğini, ne yediğini bilemezsiniz. Allah şahidimdir her zaman hemşehrilerimin yanında oldum. Her fırsatta onlarla iç içe, yan yana oldum ve dertlerine derman olmak içinde hep mücadele ettim. Çünkü halka hizmet, Hakk'a hizmettir. İşte ben bunu bilir, buna inanırım."

"Tarihte görülmemiş hiçbir ötekisi olmadan, hiçbir siyasi partiyi ayırt etmeden herkesi kucaklayarak milletimize hizmet edeceğiz ve millete hesap veren ve güler yüzlü hizmet anlayışını Balıkesir'de egemen kılacağız. Kuvay-ı Milliye'nin başşehrine yakışır bir anlayış ile, birlik ve beraberlik ile gelişen, üreten, kazanan mutlu Balıkesir'i hep birlikte inşa edeceğiz. Bu memlekette yaşayan 1 milyon 300 bin hemşehrim ve gönlü Balıkesir'de olup başka şehirlerde, başka ülkelerde yaşayan hemşehrilerime yakınım. Hep yanınızda olacağım ve her sorununuzun çözümü için hep beni yanı başınızda hissedeceksiniz. Neden? Çünkü, Balıkesir yani sizler benim ailemsiniz. Hep bunu dedim, hep böyle çalıştım."

"Bu toprakları vatan yapan Karesi Bey'in, Çanakkale'yi geçilmez yapan Havranlı Onbaşı Seyit'in, Alacamescit'te direnişin meşalesini yakan Bandırma Vapuru ile Samsun'a çıkan kurucumuz, kurtarıcımız, Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ilkelerini, azim ve kararlılığını kendime görev edinerek İstiklal Madalyası sahibi olan dedemin torunu olarak memleketim Balıkesir için Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanlığı'na hazırım!" dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.