20 Şubat 2018 Salı

ESNAF ODASINDA SEÇİM ZAMANI

    Erdek Esnaf ve Sanatkarlar Odası seçime gidiyor.

      Erdek Esnaf ve Sanatkarlar Odası seçimi yarın saat 11:00'de Çuğra Mevkii Aleyna Seçkin Restaurant'ta yapılacak.
      Seçimde; Ahmet Demir, Vahit Kocabıyık ve mevcut başkan Mahmut Fatih Canbaz başkan olmak için yarışacak.
     Genel kurul gündemi şöyle oluşuyor: Açılış, başkanlık divanı oluşturulması, saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunması, divan kuruluna tutanak imzalama yetkisi verilmesi, yönetim ve denetim kurulları raporlarının okunarak müzakere edilmesi, bilanço gelir-gider hesaplarının okunarak müzakeresi, kabulu veya reddi, yönetim ve denetim kurullarının ayrı ayrı ibrası, yeni dönem çalışma programı ve içinde yer alacak eğitim, teorik ve pratik kurslar ile tahmini bütçenin görüşülerek kabulü veya reddi, oda personeli aylık ücretlerinin, huzur haklarının, yolluk ve konaklama ücretlerinin tespit edilmesi, gayrimenkul ve her türlü taşıt alımına-satımına, gayrimenkul karşılığı borç para alınması için yönetim kuruluna yetki verilmesi, dilek ve temenniler, yönetim ve denetim kurullarının asil ve yedek üyelerinin seçimi yapılacak.
Oy verme işlemi saat 17:00'ye kadar sürecek.

Listeler:
Ahmet Demir'in Listesi:

Yönetim kurulu:
  Ahmet Demir     (Fotoğrafçı-Kameraman)
  Ümit Dayan        (Temizlik Malzemesi Satışı)
  Cenk Kulalı        (Ambalaj Malzemesi Satışı)
  Bahri Yücel        (Yapı Dekorasyon)
  Hasan Tunalı      (Elektronikçi)
  Sevim Ocak        (Bayan Kuaförü)
  Mehmet Zorlu    (Taksi İşletmecisi)
  Hakan Vural       (Tornacı)
  Mesut Kaya        (Deniz Motorları Tamirat ve Satışı)

  Denetim Kurulu:
  Gaye Özdiker       (Cafe İşletmecisi)
  Ceren İnce           (Nalbur)
  Hamdi Gündoğan (İnternet Cafe İşletmecis
i)


 Vahit Kocabıyık'ın Listesi:

    Yönetim Kurulu:
     Vahit Kocabıyık   (PVC-Panjur İmalatı)
     Tamer Akçay       (Halı Yıkama)
     Hasan Ege           (Cafe İşletmecisi)
     Malik Tikveşli     (Çiçekçi)
     Ergün Güven       (Oto Elektrikçi)
     Hülya Özpıtır      (Hediyelik Eşya)
     Mustafa Eker      (Büfe-Market İşletmecisi)
     Remzi Gönal      (Metal İmalat)
     Erman Saçıl        (Elektrikçi)

    Denetim kurulu:
    Hüseyin Onay     (Araç-Yedek Parça İşletmecisi)
    Ercan Bozoğlu    (Marangoz)
    Şevket Uysal       (Cafe İşletmecisi)



Mahmut Fatih Canbaz'ın Listesi:

     Yönetim kurulu 
      Mahmut Fatih Canbaz     (Başkan)
      Erdi Akgül                       (Unlu Mamüller Satışı)
      Atilla Cebeci                    (Sıhhi Tesisatçı)
      Hasan Akyıldız                (Kasap)
      Muhittin Omaç                (Tornacı)
      Salih Taştan                     (Sobacı)
      Hakan Ali Kuzu              (PVC-Alüminyum Doğrama)
      Mustafa Tetikdur             (Beyaz Eşya Tamiri)
      Onur Kertiş                      (Erkek Berberi)
      
      Denetim kurulu:
      Sevcan Bilen Bora           (Büfe İşletmecisi)
      Sinan Ulaş Akaracı          (Şarküteri İşletmecisi)
      Vural Çalık                       (Kum-Çakıl Ticareti)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.