22 Şubat 2018 Perşembe

BAŞKAN VE BAŞKAN ADAYLARI YEMEKTE BİR ARAYA GELDİ

  Dün yapılan Esnaf ve Sanatkarlar Odası seçiminde yarışan Mahmut Fatih Canbaz, Vahit Kocabıyık, Ahmet Demir ve yönetim ile denetim kurulu üyeleri akşam yemekte bir araya geldi.

      Dün yapılan Esnaf ve Sanatkarlar Odası seçiminde yarışan adaylara ve yönetim ile denetim kurullarına Erdek Belediyesi tarafından yemek verildi.
      Verilen akşam yemeğine Erdek Belediye Başkanı Hüseyin Sarı, CHP İlçe Başkanı Metin Uysal, Erdek Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Mahmut Fatih Canbaz, adaylar Vahit Kocabıyık ile Ahmet Demir, Erdek Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Aydın Tekin ile adayların yönetim ve denetim kurulu üyeleri katıldı.
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.