21 Eylül 2020 Pazartesi

YÜZ YÜZE EĞİTİM BAŞLADI

 Yüz yüze eğitim bugün itibariyle başladı.
16 Mart'tan bu yana kadar koronavirüs nedeniyle kapanan okullar bugün itibariyle ana sınıfları ve 1. sınıflar için yeniden açıldı.  
 Yüz yüze eğitimde öğrencilerin gitme zorunluluğu bulunmuyor. Bu hafta okula haftada 1 gün, diğer haftalarda ise 2 gün gidilecek. Okullar açılmadan günler öncesinden dezenfektan işlemleri yapılmıştı.
 Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz ile birlikte ilçemizdeki ilkokulları ziyaret ederek yeni eğitim öğretime başlayan anasınıfı ve 1. sınıf öğrencilerini ilk günlerinde yalnız bırakmadı.
 Bu arada koronavirüs nedeniyle öğretmen ve öğrenciler için sınıfta maske takmak zorunlu. Girişlerde ateş ölçülecek ve okulun içinde uygun yerlerde dezenfektan bulundurulacak. Öğrenciler ise sınıfta çapraz oturma düzeniyle oturacak. Dersler 30 dakika olacak. Teneffüste ise sosyal mesafe kuralına göre bahçeye çıkılacak ve sosyal mesafeye göre etkinlik yapılıp oyun oynanacak. Velilerin okula girişine izin verilmeyecek. Veliler öğrencilerini kapıdan bırakacak.
 3 hafta sonra ise ara sınıfların eğitim ve öğretime başlaması bekleniyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.