1 Eylül 2020 Salı

OKULLAR SEMBOLİK TÖRENLE AÇILDI

2020-2021 eğitim-öğretim yılı uzaktan eğitimin başladığı gün olan dün başladı. Okullarda ise sembolik açılış töreni vardı.
 2020-2021 eğitim-öğretim yılı, ülkemizde koronavirüs tedbirleri kapsamında uzaktan başladı. İlçemiz okullarında dün sabah 9'da sembolik törenler düzenlenerek yeni eğitim öğretim yılına giriş yapıldı.
 Tüm okullarda sabah 9'da İstiklal Marşı okundu ve ilk ders zili çalındı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz ve şube müdürleri ise İstiklal İlkokulu'ndaki sembolik törene katıldılar.
 Uzaktan eğitim süreci; bilgisayar ve televizyon üzerindeki EBA TV'den, yüz yüze eğitimin başlayacağı 21 Eylül'e kadar devam edecek.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.