29 Ekim 2018 Pazartesi

BAŞKAN SARI ADAY ADAYLIĞINI AÇIKLADI

Belediye Başkanı Hüseyin Sarı, CHP'den belediye başkanı aday adaylığını açıkladı.
   Erdek Belediye Başkanı Hüseyin Sarı, belediye başkanlığı için CHP'den aday adaylığını açıkladı.
CHP İlçe Binası'nda açıklama yapan Hüseyin Sarı, 4 yıl boyunca yaptığı faaliyetlerden bahsetti. Daha yapacağı faaliyetler olduğunu belirten Başkan Sarı, "Erdek'te aday yok görünüyordu. Birden fazla aday olduğu takdirde ön seçim kaydı olmadığı için, hala seçim bölgelerinde yöntem belirlenmediği için aday adaylığı müracaatımı yapmadım. Örgütümüz toplandı ve benim her halükarda aday adaylık yapmamı istedi. Aday adaylık müracaatımı burada parti örgütü, kadın kollarının ve meclis üyelerinin katıldığı toplantıda imzamı attım bugün de cumhuriyetimizin kuruluşunun 
95. yıldönümü o vesileyle bugün açıklamayı uygun gördüm.
 Başkan Sarı hizmetlerini şu şekilde anlattı:
 "Aslında ben geçtiğimiz 4 sene, 10 sene yapmadığım kadar hizmet yaptım. Çay bahçeleri, Kumluyalı'daki cafeler. Yani şehrin içine dokunmaya baktığınız zaman çok değişik hizmetler yaptık."
 Personele maaş veremediğinin altını çizen Sarı; "Personelime her zaman teşekkür ettim. Bir yıla yakın maaş almamalarına rağmen Erdek'i hiçbir zaman sabote etmediler. Hiçbir zaman hizmetlerde aksama olmadı."
 Hüseyin Sarı, "Ben bu dönem daha adayım. Bundan sonra yerel politikayı bırakıyorum. Milletvekilliği falan da daha yukarısını düşünmüyorum."
Oğulcan Bölükbaşı


















Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.