5 Eylül 2023 Salı

ETUGDER AÇILIŞ VE TANITIMINI KYZİKOS ANTİK KENTİ'NDE YAPTI

Erdek Turizmi Geliştirme ve Dayanışma Derneği'nin Açılış ve Tanıtım Töreni, Kyzikos Antik Kenti'nde yapıldı.
Erdek Turizmi Geliştirme ve Dayanışma Derneği'nin Açılış ve Tanıtım Töreni, Kyzikos Antik Kenti'nde yapıldı.
Kyzikos Antik Kenti kazı evinde gerçekleşen törene, Erdek Kaymakamı Abdullah Atakan Atasoy, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Süleyman Özdemir, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Öğretim Görevlileri, il ve ilçe protokol üyeleri, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. 
Erdek turizmini geliştirmek ve çeşitlendirmek amacıyla kurulan derneğin açılış töreni Yönetim Kurulu Başkalığını üstlenen Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Erdek Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğretim Üyesi Mehmet Zahid Ecevit’in açılış konuşması ile başladı. Ardından etkinlik, derneğin diğer üyeleri Erdek Meslek Yüksekokulu Yönetim ve Organizasyon Bölümü Başkanı Dr. Öğretim Üyesi Aytaç Toptaş, Sağlık Turizmi İşletmeciliği Programı akademisyeni Doktor Öğretim Üyesi Füsun Esenkal ve Kyzikos Antik Kenti Kazı Başkanı ve İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi akademisyeni Dr. Öğretim Üyesi Ahmet Tercanlıoğlu’nun sunumlarıyla devam etti.
Rektör Prof. Dr. Süleyman Özdemir ve Erdek Kaymakamı Abdullah Atakan Atasoy’un günün anlam ve önemini belirten konuşmalarının ardından son bulan törenin akabinde heyet Kyzikos Antik Kenti Kazı Başkanı Dr. Öğretim Üyesi Ahmet Tercanlıoğlu’nun refakatinde kazı alanında incelemelerde bulundu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.