12 Nisan 2023 Çarşamba

AKIL VE ZEKA OYUNLARI ÖDÜL TÖRENİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Akıl ve Zeka Oyunları Erdek İlçe Finali Ödül Töreni gerçekleştirildi.
Akıl ve Zeka Oyunları Erdek İlçe Finali Ödül Töreni gerçekleştirildi.
2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Milli Eğitim Bakanlığı ve Türkiye Akıl ve Zeka Oyunları Federasyonu işbirliğince düzenlenen öğrencilerin düşünen üreten ve karşılaştıkları problemler karşısında çözümler bulan bireyler olmalarını, akıl ve zeka oyunları ile vakitlerini daha verimli geçirmelerini sağlayarak, bedensel, zihinsel ve duygusal gelişimlerini desteklemek amacıyla düzenlenen Akıl ve Zeka Oyunları Erdek İlçe Finali Ödül Töreni Erdek Anadolu Lisesi Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi. Törene İlçe Milli Eğitim Müdürü Şafak Turan, Şube Müdürü Mücahit Sarıkaya, okul müdürleri, komisyon üyeleri, hakemler, danışman öğretmenler, veliler ve öğrenciler katılım gösterdi. 
İlkokul ve ortaokullarda beş farklı oyun kategorisinde ilçe çapında dereceye giren 30 öğrenci ile turnuvada büyük özveriyle görev alan öğretmenlere belge, madalya ve hediyeleri takdim edildi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Şafak Turan, turnuvanın düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ederek tüm öğrencileri kutladı ve ilçe birincilerine il finallerinde başarılar diledi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.