30 Mart 2023 Perşembe

YENİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ ŞAFAK TURAN OLDU

Sercan Nayır'ın Bandırma'daki görevine dönmesiyle Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Şafak Turan atandı.
Sercan Nayır'ın Bandırma'daki görevine dönmesiyle Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Şafak Turan atandı.
Önceki Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz'ün görevden alınmasının ardından vekaleten Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevini yürüten Sercan Nayır, görev süresinin dolmasıyla Bandırma İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlüğü görevine dönmüştü.
Yapılan atama ile birlikte Sivas İmranlı İlçe Milli Eğitim Müdürü Şafak Turan, Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürü oldu. Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy'u ziyaret etmesinin ardından Turan görevine başladı. Şafak Turan, "Bu güzel ilçemizde eğitim-öğretim adına elinden gelenin en iyisini yapacağını söyleyerek, tüm Erdek ilçe halkına ve öğrencilerimize saygı ve sevgilerimi sunuyorum." dedi.
İlkokul, ortaokul ve lise öğrenimini Antalya'da tamamlayan Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürü Şafak Turan, Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümü mezunudur. Öğretmenlik hayatına Batman'ın Sason ilçesinde başlamış, 2006-2018 yılları arasında Çanakkale'nin Biga ilçesinde çeşitli okullarda öğretmenlik ve idarecilik görevlerinde bulunmuş, 2018-2023 yılları arasında İmranlı İlçe Milli Eğitim Müdürü görevini yürütmüştür. Turan aynı zamanda evli ve iki çocuk babasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.