30 Mart 2023 Perşembe

BAŞKAN KARIŞIK GÖREVİNE BAŞLADI

Uğradığı bıçaklı saldırı sonucu yaralanan Erdek Belediye Başkanı Burhan Karışık bugün itibariyle görevine başladı.
Uğradığı bıçaklı saldırı sonucu yaralanan Erdek Belediye Başkanı Burhan Karışık bugün itibariyle görevine başladı.
Geçtiğimiz hafta Çarşamba günü uğradığı bıçaklı saldırı sonucu yaralanan Erdek Belediye Başkanı Burhan Karışık bu sabah itibariyle görevine başladı. Belediyenin önünde makam aracından inen Karışık'ı belediye personeli ve Erdek halkı karşıladı. Makam odasında açıklama yapan Başkan Karışık, "Sevgili hemşehrilerim belediye başkanları ilçelerin şehreminileridir. Ben de memleketimizin şehri emini olarak sizlere söz veriyorum. Erdek halkının hakkını savunmaya yılmadan, usanmadan, korkmadan devam edeceğim. Bu makam bana Erdek'in emanetidir. Her türlü baskı ve zorbalığa karşı herkes karşısında beni bulacaktır. Yapılanın hesabını soracağım. Kimsenin şüphesi olmasın. Çünkü bu saldırı yalnız bana değil Erdek halkına yapılmış bir saldırıdır. Erdek'imiz için çalışmaya yılmadan devam edeceğim." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.