2 Haziran 2022 Perşembe

HAYAT BOYU ÖĞRENME ŞENLİĞİ BAŞLADI

Hayat Boyu Öğrenme Şenliği dün ilçemiz Ahmed Vehbi Çıkrıkçıoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi bahçesinde başladı.
Halk Eğitim Merkezi Hayat Boyu Öğrenme Haftası etkinlikleri kapsamında, Halk Eğitim Merkezi kursiyerlerinin özenle, sabırla ve maharetle hazırladıkları eserlerin sergi açılışı yapıldı.
Birbirinden güzel eser ve ürünler hazırlayan öğretmenler ve kursiyerlerin el emeği göz nuru ürünler ziyaret edildi. 
Erdek Halk Eğitim Merkezi tarafından hazırlanan "Hayat Boyu Öğrenme Şenliği" programı, dün İlçe Kaymakamı Abdullah Atakan Atasoy ve Belediye Başkanı Burhan Karışık tarafından kurdelenin kesilmesiyle açılış töreni başladı. Erdek Ahmed Vehbi Çıkrıkçıoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi bahçesinde hazırlanan programa sırasıyla 1 Haziran Çarşamba günü saat 17.00'de sergi açılışı yapıldı ve Erdek Halk Eğitim Merkezi kursiyerlerinin yıl boyunca hazırladığı ürünler sergilendi.
Programın 2. günü olan 2 Haziran Perşembe günü saat 18.00'de ise aynı yerde müzik dinletisi yapılacak. 3 Haziran Cuma günü saat 18.00'de yine aynı okul bahçesinde spor gösterileri gerçekleştirilecek. 
Erdek Halk Eğitim Merkezi'nin Hayat Boyu Öğrenme Şenliği, 
6 Haziran Pazartesi günü saat 15.00'de ilçemiz Karşıyaka Mahallesi meydanında yine kursiyerlere ait sergi açılışı yapılacak. 
Erdek Halk Eğitim'in yıl sonu programı, 7 Haziran Salı günü saat 11.00'da Balıkesir Avlu Kongre ve Kültür Merkezi'nde yapılacak sergi açılışı ile son bulacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.