24 Mart 2018 Cumartesi

"KİTAP BENİM GERÇEK DOSTUM" PROJESİNİN BELGELERİ VERİLDİ

  18 Eylül Ortaokulu'nun düzenlediği "Kitap Benim Gerçek Dostum" projesinin belgeleri verildi.

    BENGİ Projesi kapsamında 18 Eylül Ortaokulu'nun, öğrencileri ve velileri kitap okumaya teşvik etmek amacıyla düzenlediği "Kitap Benim Gerçek Dostum" projesinde belgeler verildi.
    23 Mart Cuma günü düzenlenen yazılı sınav ile veliler okudukları kitaplardan sınav oldular. 
    Velilerin ve öğrencilerin olduğu 50'şer soruluk sınavda farklı sınıfların farklı velilerine farklı kitaplardan sorular soruldu. Katılan tüm öğrenciler ve veliler başarı belgelerini Okul Müdürü Cumhur Duru'nun elinden aldılar. 
    18 Eylül Ortaokulu Müdürü Cumhur Duru, bu proje ile velilerin çocuklarına örnek bir anne-baba olmaları için böyle bir proje uyguladıklarını belirtti.
    Kazanan velilerin isimleri önümüzdeki gün okulun internet sitesinden açıklanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.