13 Eylül 2023 Çarşamba

İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI

Erdek'te İlköğretim Haftası kutlandı.
Erdek'te İlköğretim Haftası kutlandı.
İlköğretim Haftası ilçemizde bir dizi etkinlikle kutlandı. Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen tören Atatürk Anıtı'na İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü çelenginin sunulmasıyla başlayıp saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile sona erdi. Buradaki törenin ardından İlköğretim Haftası, Atatürk İlkokulu'ndaki konuşmalar ve gösterilerle devam etti. Protokol üyeleri okula yeni başlayan öğrencileri sınıflarına uğurlayarak yeni eğitim öğretim yılında tüm öğretmen ve öğrencilere hayırlı olsun dileklerinde bulundular.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.