7 Eylül 2022 Çarşamba

UYUM HAFTASINDA ÖĞRENCİLERİN YANINDAYDILAR

2022-2023 eğitim öğretim yılı kapsamında okul öncesi ve 1.sınıf öğrencilerinin okula uyum haftaları başladı.
2022-2023 eğitim öğretim yılı kapsamında okul öncesi ve 1.sınıf öğrencilerinin okula uyum haftaları başladı.
Okula uyum sağlama amacıyla eğitim öğretim yılının başlamasına 1 hafta kala okula yarım gün giden okul öncesi ve 1.sınıf öğrencileri uyum haftasında Erdek'te İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz ve İlçe Şube Müdürü Mücahit Sarıkaya okulları ziyaret ederek öğrenci ve etkinliğe katılan velilerle sohbet ettiler.
Bu yeni uygulamada çocuk, aile ve öğretmen iş birliğinin güçlendirilmesi, çocukların okula uyum süreçlerinin kolay ve sorunsuz bir şekilde tamamlanması amaçlanıyor. Bu çerçevede bugün tüm okul öncesi ve ilkokul birinci sınıf öğretmenleri tarafından ailelere yönelik yüz yüze bilgilendirme etkinlikleri de başladı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.