12 Kasım 2018 Pazartesi

LABORATUVAR HAZIRLIKLARI DEVAM EDİYOR

Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından açılması planlanan STEM laboratuvarının hazırlıkları tüm hızıyla devam ediyor.
Laboratuvar, Balıkesir ilinde devlet okulları bünyesinde açılacak olan 2. STEM laboratuvarı olma özelliği taşımakta olup ilçemizde toplam 2.487 öğrenciye hizmet verecektir.
İlçemiz Halitpaşa İlkokulunda açılacak olup hazırlıkları tüm hızıyla devam eden STEM laboratuvarında yıl boyunca 6-14 yaş aralığında temel eğitim öğrencilerine uygun etkinlikler gerçekleştirilecektir.Hazırlanan bu laboratuvarda öğrencilerimize STEM eğitimi vermek üzere,bu konuda gerekli eğitimleri alan ilçemiz sınıf öğretmeni Tuğba Altuntaş görevlendirildi.
Müdürlük bünyesinde Halitpaşa İlkokulu'nda faaliyet gösterecek laboratuvar,
öncelikle ilçedeki tüm temel eğitim öğrencilere yönelik olacak olup, talep etmeleri halinde Balıkesir’in tüm ilçelerindeki temel eğitim öğrencilerine de hizmet verecektir. Labotuvarın açılış tarihi 26 Kasım 2018 olarak belirlendi. 

STEM, (Science, Technology, Engineering ve Math’in (Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik)) eğitimi ile Fen ve
Teknoloji, Mühendislik ve Matematik disiplinleri arasında bütünleşmeyi uyumlu bir şekilde oluşturarak, anaokulundan üniversiteye kadar verilecek proje tabanlı eğitim yaklaşımıyla soru soran, araştıran, üreten ve yeni buluşlar yapabilen bir neslin yetiştirilmesi amaçlanmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.