15 Haziran 2022 Çarşamba

TASARIM VE BECERİ ATÖLYELERİ İLE YENİLİKÇİ EĞİTİM ORTAMI SERGİSİ AÇILDI

Tasarım ve Beceri Atölyeleri ile Yenilikçi Eğitim Ortamı ilçe sergisi açıldı.
İlçemiz okulları, Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi (BİGEP) kapsamında 2021-2022 eğitim öğretim yılı Tasarım ve Beceri Atölyeleri ile Yenilikçi Eğitim Ortamı ilçe sergisi Kaymakam
Abdullah Atakan Atasoy, İlçe Emniyet Müdürü Serkan İnceöz, İlçe Jandarma Komutanı Halil İbrahim İlanku, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, öğretmenler, öğrenciler ve velilerin katılımıyla Ahmet Vehbi Çıkrıkçıoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi bahçesinde gerçekleştirildi. Yıl boyunca başarılı çalışmalarıyla dikkat çeken öğrencilerin ödüllerinin de verildiği sergi oldukça ilgi gördü. Emeği geçen öğretmen ve öğrencileri Kaymakam Atasoy tarafından tebrik edildi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.