21 Haziran 2022 Salı

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ'NDEN "YA GELECEK 'SİZ'SİNİZ YA DA GELECEKSİZSİNİZ" PROJESİ

Güney Marmara Kalkınma Ajansı 2022 Yılı Teknik Destek Programına Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün başvurduğu "Ya Gelecek "SİZ"siniz, Ya Da Geleceksizsiniz" projemizin imza töreni gerçekleştirildi.
Güney Marmara Kalkınma Ajansı 2022 Yılı Teknik Destek Programı Mart-Nisan dönemi sonuçları açıklandı. Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün başvurusunu yaptığı, Çanakkale ve Balıkesir'den 25 projenin destek almaya hak kazandığı Balıkesir'den başarılı bulunan 17 proje arasında yer alan Ya Gelecek “SİZ”siniz, Ya Da Geleceksizsiniz projesinin imza töreni Güney Marmara Kalkınma Ajansı'nda Cuma günü yapıldı. 
Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) Genel Sekreteri Abdullah Güç ve Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz arasında imzalanan sözleşme ile proje uygulamaya konuldu.
Proje kapsamında iklim değişikliği ve çevresel sürdürülebilirliğe yönelik olarak öğretmenlerin doğa ile çocuk arasında bağ kurmalarını hedefleyen bir dizi eğitim faaliyeti yer alıyor. Öğrencilerde iklim değişikliği ve çevresel sürdürülebilirlik bilinci oluşturularak gelecek nesillere yaşanabilir bir dünya bırakmaya katkı sağlamak amaçlanıyor.
Resmi olarak başlayan "Ya Gelecek "SİZ"siniz, Ya Da Geleceksizsiniz" projesinde konu Doğu ve İnsan Pedagojisi Eğitimi. Proje sahipliğini Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü üstlenirken proje yürütücüsü görevini Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, proje koordinatörlüğünü ise öğretmen Figen Altıntaş yürütüyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.