6 Haziran 2022 Pazartesi

HALK EĞİTİM'İN YIL SONU SERGİSİ KARŞIYAKA'DA AÇILDI

Erdek İlçe Halk Eğitim Merkezi'nin yıl sonu sergisi ilçemiz Karşıyaka Mahallesi'nde açıldı.
Hayat Boyu Öğrenme Haftası etkinlikleri kapsamında Erdek Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından düzenlenen yıl sonu sergi açılışı bugün Karşıyaka Mahallesi'nde açıldı.
Açılışa Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy ve eşi Özge Atasoy, Belediye Başkanı Burhan Karışık ve eşi Hamiyet Karışık, daire amirleri, bazı belediye meclis üyeleri, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Erdek İlçe Başkanı Hale Tuna, Erdek Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Büyüktaş, Karşıyaka Mahallesi Muhtarı Ayşe Ertürk ve Erdek Halk Eğitim Merkezi kursiyerleri katıldı.
Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından kursiyerler tarafından hazırlanan el emeği ürünlerinin stantları gezildi. Stant ziyaretlerinin ardından katılımcılara müzik dinletisi sunuldu. 
Sergi ziyaretinin ardından Karşıyaka vatandaşları ile görüşülerek sorunları dinlendi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.