15 Haziran 2022 Çarşamba

E-TWİNNİNG PROJESİ ÖDÜL TÖRENİ YAPILDI

Yürüttükleri projeler ile e-Twinning ve Ulusal ve Avrupa Kalite Etiketi almaya hak kazanan okullara ve öğretmenlere belgeleri Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy tarafından takdim edildi.
Yürüttükleri projeler ile e-Twinning ve Ulusal ve Avrupa Kalite Etiketi almaya hak kazanan okullara ve öğretmenlere belgeleri Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy tarafından takdim edildi.
Dün Ahmed Vehbi Çıkrıkçıoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi bahçesinde yapılan ödül törenine Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy, İlçe Emniyet Müdürü Serkan İnceöz, İlçe Jandarma Komutanı Halil İbrahim İlanku, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, İlçe Halk Eğitim Müdürü Mehmet Büyüktaş, okul müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
e-Twinning ve Ulusal ve Avrupa Kalite Etiketi almaya hak kazanan öğretmenlere belgelerini Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy takdim etti.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.