17 Haziran 2022 Cuma

2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONA ERDİ

2021-2022 eğitim öğretim yılı bugün sona erdi.
2021-2022 eğitim öğretim yılı bugün sona erdi.
Geçtiğimiz 6 Eylül'de başlayan 2021-2022 eğitim öğretim yılı bugün itibariyle sona erdi. 
Tüm yurtta olduğu gibi ilçemiz okullarındaki ilk ve orta dereceli okullardaki öğrenciler karnelerini alarak yaz tatiline çıktılar.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz ve şube müdürleri ilçemizdeki okulları ziyaret ederek öğrencilerin karnelerini dağıtarak heyecanlarına ortak oldular.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, "Öğrencilerimizin karne sevincine ortak olduk. 2021-2022 eğitim öğretim yılını tamamlayarak tatile giren öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi kutluyor, iyi tatiller diliyoruz." denildi.
Yaklaşık 3 ay sürecek yaz tatilinin ardından 2022-2023 eğitim öğretim yılı 12 Eylül'de başlayacak.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.