23 Mayıs 2022 Pazartesi

DÜNYA İKİNCİSİ ALEYNA KARACA'YA COŞKULU KARŞILAMA

Fransa'da düzenlenen ISF Atletizm Şampiyonası'nda Dünya ikincisi Aleyna Karaca, Erdek'te coşkuyla karşılandı.
Fransa'da düzenlenen ISF Atletizm Şampiyonası'nda Dünya ikincisi olan Aleyna Karaca, Erdek'te coşkuyla karşılandı.
19 Mayıs'ta Fransa'nın Normandiya şehrinde düzenlenen ISF Atletizm Şampiyonası'nda yarışan Erdek Atletik ve Gençlik Spor Kulübü sporcusu Milli Sporcu Aleyna Karaca Dünya ikincisi olmuştu. 
Bugün ülkeye dönen Aleyna Karaca, antrenörü Niyazi Gülhan ile birlikte ilçemize getirildi. Gülhan ve Karaca, ilçemiz girişinde konvoyla karşılanarak Hükümet Konağı'na geçildi. Burada çiçeklerle ve alkışlarla karşılanan Milli Antrenör ve Milli Sporcu ile birlikte Cumhuriyet Meydanı'na geçildi. 
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından meydanda ilk konuşmayı Dünya ikincisi Milli Sporcu Aleyna Karaca yaptı. Karaca, "Bugün sizlerin karşısına Dünya birincisi olarak çıkmayı çok isterdim. Nasip değilmiş, dünya ikincisi oldum. İnşallah bundan sonra daha iyi olanaklarda daha çok çalışıp Dünya şampiyonu olacağım. Size bunun sözünü burada veriyorum. Ben 3. sınıfta abim, annem, babam gibi gördüğüm Niyazi Hoca'yla tanıştım. On yıldır büyük emek veriyoruz. Erdek Atletik ve Gençlik Spor Kulübü'nde yetenekli çocuklar var ben inanıyorum ki onlar hedeflerini şaşmadan, pes etmeden çalışmalarına devam ederlerse benden daha büyük başarılara imza atacaklar. Yarışmada İspanya'nın ardından 2. oldum, 3. Brezilya oldu. Ben gelecekte hepsini geçeceğim. Herkese Türk gücünü göstereceğim, göstereceğiz." dedi.
Karaca'nın ardından Erdek Atletik Gençlik ve Spor Kulübü Başkanı Milli Antrenör Niyazi Gülhan kürsüye çıktı. Gülhan, "Bugün burada 100'e yakın sporcusuyla emin adımlarla hedeflerine koşan birisi olarak, bugün burada 200'e yakın kupası ve bine yakın madalyası olan, bugün burada Türkiye şampiyonu ve milli sporcuları olan, bugün burada Erdek küçük imkanlar kısıtlı demelerine rağmen her şeyi yapmanın gururuyla, bugün burada Dünya ikincisi sporcu yetiştirmenin verdiği gururla karşınızdayım. Ben işimi, çocukları seviyorum. Onlar da işini severek yapıyor, o yüzden başarılı oluyoruz. Bugün burada Balıkesir'in hatta Türkiye'nin en küçük ilçelerinden birisi olan Erdek gibi küçük bir yerden bir tane kız çocuğumuz 10 yıllık emeğinin sonucunda kazanıp hak edip, Türkiye'den 5 tane kızın gittiği yarışmada Dünya ikincisi olduysa ben bu başarıyı bu zamana kadar bize destek olan herkese hediye ediyorum." diyerek destekte bulunanlara teşekkür etti. Son olarak konuşma yapan Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy, "Aleyna, Fransa'ya gitmeden önce ona moral vermek üzere 19 Mayıs provalarında yanına gittim. Niyazi hocam, 'Ulaşımı nasıl sağlayacağız?' dedi. Büyükşehir Belediyemizi aradım hemen bir araç temin etti. Sorun çözüldü. 'Dönerken ne yapacağız?' dedi. Dönerken nasıl olsa Dünya şampiyonu olur. Onu almak isteyen çok olacak, dedim. Sözünü ortada bırakmadı. Başarı bir tesadüf değil. Başında anne babası, özveriyle çalışan hocası ve biz yerel yöneticiler bu birlikteliğe küçük bir tat verebilmişsek ne mutlu bize." diyerek ardından Aleyna Karaca'yı alnından öperek tebrik etti.
Konuşmaların ardından Niyazi Gülhan ve Aleyna Karaca, üzerinde Aleyna Karaca'nın resminin bulunduğu pastayı keserek Dünya ikinciliğini kutladılar.
Oğulcan Bölükbaşı










Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.