24 Aralık 2021 Cuma

KEREM KIRGÜL, ESNAF VE SANATKARLAR ODASINA BAŞKAN ADAYLIĞINI AÇIKLADI

Erdek'te emlakçılık yapan Kerem Kırgül, Esnaf ve Sanatkarlar Odası'na başkan adaylığını açıkladı.
Erdek'te emlakçılık ve araç kiralama ile uğraşan Kerem Kırgül, Erdek Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanlığına aday olduğunu açıkladı.
1978 Erdek doğumlu Kerem Kırgül, öğreniminin ardından önce su tesisatçılığı ile ardından emlakçılık ve araç kiralama işiyle uğraşmaya başladı.
Kırgül aday olması ile ilgili, "Derdimiz bize başkan denilsin değil, Erdek'in farklı bir bakış açısına sahip olması gerektiğini düşünüyorum. Her şeyden önce kendi çocuklarımın ve diğer esnaf arkadaşların çocuklarının ve gençlerin özgürlüğü ve hürriyeti için savaşıyorum. Bugün bir oda seçimi yapılıyor. Bütün siyasi partiler kendi adaylarını çıkarmaya çalışıyor veya bir adayın arkasına geçip onu desteklediklerinden bahsediyorlar. Esnafın kendi iradesini ortaya koyması gerektiğini düşünüyorum. Esnaf bağımsız olmalıdır." şeklinde konuştu.
Kırgül başkan olduğu takdirde, "Erdek Esnaf Kooperatifi gibi bir kooperatifleşme yapabiliriz. Var olan kooperatifler gibi marketleşebiliriz. Kendimize ait lokal, çay bahçesi işletebiliriz. Bunun gelirleri ile çocuklarımıza burslar verebiliriz. Daha başka projelerimiz de önümüzdeki günlerde çıkabilir." dedi.
Mevcut başkan Mahmut Fatih Canbaz ile ilgili, "Tarihe bakarsınız 3 tane Mahmut var. Padişahlıkta I. Mahmut ve II. Mahmut. Üçüncü olarak da bizim Mahmut abimiz. Şu andaki bu Mahmut abimizin görevini tamamladığına ve layıkıyla yaptığına, bundan sonra da artık finali gençlere bırakarak yapması gerektiğini düşünüyorum." dedi.
Kırgül esnaf seçiminde çok fazla aday olması ile ilgili de "Aday çokluğu iyidir, demokrasidir, herkesin bir fikrinin olması gayet güzeldir. Bundan sonraki süreçte başka adaylar da çıkacağını düşünüyorum." dedi.
Kırgül sözlerine, "Benim işim hizmet. Ne maaş ne başka bir şey. Bu vatandaşın özgürlüğünü ve sesini duyurmaya çalışıyorum. Esnaflarıma seslenmek istiyorum, birileri sizleri oy istemek için arayabilir. Başkası sizin zihninize girmemeli. Adayların hepsi birbirinden kıymetlidir. Hepsine başarılar diliyorum. Akıllı başlı insanların Erdek'in yerel yönetiminde söz sahibi olacağına inanıyorum." diyerek son verdi.
Oğulcan Bölükbaşı - Kıvanç Doğruel

Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.