18 Aralık 2021 Cumartesi

İYİ PARTİ SUSURLUK'TA BULUŞTU

İYİ Parti Balıkesir temsilcilikleri Susurluk'ta buluştu.
İYİ Parti Balıkesir İl Başkanlığı tarafından Susurluk'ta "Büyüyoruz, Başaracağız" temalı yemekli toplantı düzenlendi.
Balıkesir İl ve İlçe Başkanları ile yönetim kurulunun katıldığı toplantıya İYİ Parti Erdek İlçe Başkanı Arif Demir ve yönetim kurulu da katıldı.
Gecede İYİ Parti İlçe Başkanlarına İYİ Parti Balıkesir İl Başkanı Özlem Ural plaket de takdim edildi.
Arif Demir yemek sonrası yaptığı açıklamada, "Balıkesir İYİ Parti İl Başkanlığımızın düzenlemiş olduğu "Büyüyoruz, Başaracağız" temalı yemekli toplantıya Erdek İlçe Başkanlığı Yönetim Kurulu ve Belediye Meclis üyelerimizle birlikte katıldık. Yemeği tertip eden başta İl Başkanı Sayın Özlem Ural ve Yönetim Kurulu'na teşekkür ederiz. Bugünlerde birlik ve  beraberliğin ne kadar değerli olduğunu biliyoruz. Hangi şartlarda nerelerden nereye geldiğimizi de çok iyi biliyoruz. Birlik beraberlik içerisinde çok çalışarak başaracağız. Allah ayağımıza taş değdirmesin, yolumuz ve yolunuz açık olsun." ifadelerini kullandı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.