3 Mayıs 2018 Perşembe

2. KÜÇÜKLER ATLETİZM FESTİVALİ'NE 190 SPORCU KATILDI

 Erdek Atletik Gençlik ve Spor Kulübü ile Erdek Halk Eğitim Merkezi'nin ortaklaşa gerçekleştirdiği 2. Küçükler Atletizm Festivali'nde 190 sporcu katıldı.

     Erdek Atletik Gençlik ve Spor Kulübü ile Erdek Halk Eğitim Merkezi'nin ortaklaşa gerçekleştirdiği 2. Küçükler Atletizm Festivali'nde 190 sporcu katıldı.
   Ana sınıfı, ilkokul, ortaokul 6. sınıfa kadar olan her yaş grubundan 190 sporcu katıldı. 
   İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz,  İlçe Spor Müdürü Adem Erdem Eren, Halk Eğitim Müdürü Bekir Alkan, okul idarecileri, öğretmenler, sporcular ve sporcuların velileri katıldı.
   50 metre, 60 metre, 80 metre ve 4x50 metre bayrak şeklinde yapılan yarışmalar sonucunda ilk dört dereceyi elde eden sporculara, satranç turnuvasında dereceye giren öğrencilere ve halk oyununda sahne alan öğrencilere madalyaları takdim edildi.
   Erdek Atletik Gençlik ve Spor Kulübü Başkanı ve Milli Antrenör Niyazi Gülhan bu yıl ikincisini gerçekleştirdiklerini Küçükler Atletizm Festivali'ni gelenekleştirmek istediklerini belirtti.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.