3 Eylül 2021 Cuma

KAYMAKAMLA KAHVALTIDA BULUŞTULAR

Daire amirleri, oda başkanları ve muhtarlar Kaymakam Atasoy ile toplantıda buluştular.
Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy, ilçemiz daire amirleri, oda başkanları ve muhtarlar ile bir otelde düzenlenen kahvaltıda buluşarak muhtarlara teşekkür belgesi ve hediye takdim etti. Kaymakam Atasoy, "Pandemi döneminde olağanüstü gayretlerini gördüğüm kıymetli muhtarlarımla kahvaltıda buluştum, kendilerine teşekkür belgesi ve hediyelerini takdim ettim. Tedavi süreci devam muhtarımız ile de görüntülü olarak görüşüp, moral verdik. Birliğimiz, beraberliğimiz daim olsun inşallah." dedi.
Düzenlenen toplantıda Erdek'te sona eren turizm sezonu başta olmak üzere koronavirüs, açılacak okul sezonu ve ilçemize bağlı mahallelerde sorunlar görüşüldü.
Toplantıya Kaymakam Atasoy, İlçe Emniyet Müdürü Faik Karabaş, İlçe Jandarma Komutanı Halil İbrahim İlanku, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Dilek Işıktaş, İlçe Sağlık Müdürü Mahmut Ekiz ve mahalle muhtarları katıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.