7 Eylül 2021 Salı

EĞİTİMİN İLK GÜNÜNDE ZİYARET ETTİLER

2021-2022 eğitim öğretim yılının ilk gününde Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz öğretmen ve öğrencilerin heyecanlarına ortak oldular.
2021-2022 eğitim öğretim yılının ilk gününde Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz öğretmen ve öğrencilerin heyecanlarına ortak oldular.
Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy, İlçe Jandarma Komutanı Halil İbrahim İlanku ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz okullarımızın açıldığı gün ilçemizdeki ilkokul, ortaokul ve liselere ziyaretlerde bulunarak öğretmen ve öğrencilerin yeni eğitim öğretim yılının hayırlı olmasını dilediler.
Kaymakam Atasoy yaptığı açıklamada, "Okullarımızın açıldığı ilk günde, çok değerli öğrencilerimiz ve öğretmenlerimizi ziyaret ettim. Sağlık ve başarılarla dolu bir eğitim yılı diliyorum. Kesintisiz yüz yüze eğitim ve sağlıklı okul için hep birlikte çalışacağız." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.