6 Eylül 2021 Pazartesi

DERS ZİLİ ÇALDI

2021-2022 eğitim öğretim yılı bugün itibariyle başladı.
2021-2022 eğitim öğretim yılı bugün itibariyle başladı.
18 milyon 241 bin 881 öğrenci ve 1 milyon 117 bin 686 öğretmen ders başı yapacak. 
Koronavirüs gölgesinde açılan okullar haftada 5 gün yüz yüze örgün öğretime devam edecek. Bu süreçte öğrenci ve öğretmenler okula maske takarak gelecek. Aşı olmayan öğretmenler ve okul personelinden haftada 2 kez PCR testi istenecek. Mazereti dolayısıyla yüz yüze eğitime katılamayan öğrenciler TRT EBA ve EBA platformu aracılığıyla eğitime devam edebilecek.
Destekleme ve Yetiştirme Kursları (DYK) 8 ve 12. sınıflar için düzenlenecek.
1-3 Eylül tarihleri arasında tüm öğretmenlere Kovid-19 salgını ve okulların yeniden açılması sürecine dair seminerler verildi. Aynı zamanda 1. sınıf öğrencilere uyum eğitimi verildi.
1. dönem ara tatili 15-19 Kasım'da olacak. Birinci dönem 21 Ocak'ta sona erecek, ikinci dönem 5 Şubat'ta başlayacak. İkinci dönem ara tatili 11-15 Nisan tarihleri arasında olacakken 2021-2022 eğitim öğretim yılı 17 Haziran 2022’de bitecek.
Okullardaki tüm kapalı alanlar her gün dezenfekte edilecek. Okullardaki sınıf ve tüm kapalı alanlarda bulunan kapı ve pencereler açılarak sık sık havalandırma sağlanacak. Okula öğretmen, öğrenci ve okul personeli dışında veliler de dahil kimse alınmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.