5 Ağustos 2021 Perşembe

HÜSEYİN AVLAR'DAN AÇIKLAMA

Erdek Esnaf Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Hüseyin Avlar basın açıklaması yaptı.
Erdek Esnaf Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Hüseyin Avlar geçen ay yapılan olağan kurulda Mustafa Karakuş'un güven tazelemesine rağmen yönetim kurulu tarafından başkan olarak seçilmişti.
Hüseyin Avlar bir basın açıklaması yaptı.
Yaptığı basın açıklamasında şu ifadelere yer verdi: "Erdek Esnaf Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi’nin olağan genel kurulunu 14.07.2021 tarihinde gerçekleştirmiştik. Mevcut başkan Mustafa Karakuş ve yönetim kurulu ile genel kurula tek liste ile katıldık.
Yeni yönetimde görev dağılımını ilk toplantımız ile belirledik. Yönetim kurulu olarak kendi içimizde yaptığımız görev taksimiyle Yönetim kurulumuz, Kooperatif Başkanlığı’na şahsım Hüseyin Avlar’ı seçmişlerdir. Ben, 9 yıl yönetim kurulu üyeliği ve 9 yıldan beri de burada başkan yardımcısı olarak hizmet vermekteydim. Bugüne kadar olduğu gibi, bundan sonra da esnafımızın çıkarları doğrultusunda çalışmamıza yeni seçilen arkadaşlarla birlikte, kaldığımız yerden ara vermeden devam edeceğiz. Zor günlerden geçen esnafımıza her türlü kolaylığı sağlayarak, esnaflarımızın yanında olacağız ve desteklerimiz devam edecek." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.