5 Ağustos 2021 Perşembe

GÜLHAN VE KARACA SIRBİSTAN YOLCUSU

Erdek Atletik Gençlik ve Spor Kulübü Başkanı Milli Antrenör Niyazi Gülhan sezonu değerlendirdi.
 Erdek Atletik Gençlik ve Spor Kulübü Başkanı Niyazi Gülhan, Özel ERDEK'e yaptığı sezon değerlendirmesinde, "Bu sezon büyük yaş grubu yarışmacılar için iyi geçti. Federasyonun yarışmaları oldu. Biz de o yarışmalara katıldık ve güzel dereceler aldık. Alt yaş grubu ise pandemi nedeniyle yarışmalar yapılamadı. 18 Ağustos'ta alt yaş grubuna Mersin'de bir yarışma var. Birkaç alt yaş sporcumuzu o yarışlara götüreceğiz." dedi.
 13 Şubat'ta Bulgaristan'da ülkemizi temsil ettiklerini belirten Gülhan, "Geçtiğimiz Temmuz ayı içerisinde Kütahya'da yapılan U-18 Türkiye Şampiyonasında sporcularımız yüksek atlama branşında Türkiye şampiyonu oldu. Şimdi, 14 Ağustos'ta da Sırbistan'da Balkan Şampiyonası var. Sporcuma güveniyorum, iyi dereceler yapacağına da inanıyorum. Sırbistan'da sporcumla birlikte ülkemizi en iyi şekilde temsil etmeye çalışacağız." dedi.
 Pandemi sürecinin kulüp olarak kendilerini de etkilediğini belirten Milli Antrenör Niyazi Gülhan, sokağa çıkma kısıtlamasından dolayı bazı sporcularının bu süreçte evlerde kendilerince çalıştığını söyledi. 
 Gülhan sözlerine, "Kulübün alt yapı çalışmasını 2007'de başlattım. 2014'te de resmi olarak kulübü kurdum. Her yıl ortalama 10 tane Türkiye şampiyonu çıkıyor, milli sporcular çıkıyor. Erdek'i, Türkiye'yi uluslararası alanda temsil eden sporcular var. Erdek'te mevcut olan kulüpler içinde en başarılı kulüp diye düşünüyorum. Ülkemizi temsil etmişiz ve temsil etmeye devam ediyoruz. Yaz kış demeden aktif olarak kulüp bünyesinde Erdek çocuğuna en fazla hizmet eden, en fazla sayıya sahip olan kulüp de biziz diye düşünüyorum. Böyle bir kulübe de tabi Erdek halkı daha çok sahip çıkmalı diye düşünüyorum." diyerek son verdi. 
 
SÖZ TÜRKİYE ŞAMPİYONU ALEYNA KARACA'DA
İlkokul 1. sınıftan beri bu sporu yaptığını belirten Türkiye Şampiyonu Milli Sporcu Aleyna Karaca, "Kütahya'da yapılan yarışmalarda 1.71'lik derecemle 14 Ağustos'ta da Sırbistan'da Balkan Şampiyonası'na katılmaya hak kazandım. Sırbistan'da 1.76 atlayıp madalya almayı planlıyoruz." dedi.    
 Sporcular haftanın 5-6 günü antrenman yapmaya devam ediyorlar. Her gün antrenmandan önce yarım saat de kitap okumayı ihmal etmiyorlar.
Oğulcan Bölükbaşı - Kıvanç Doğruel












Haberin Videoları:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.