6 Kasım 2020 Cuma

YARDIMLAR İZMİR'E ULAŞTI

 CHP'nin başlattığı yardım kampanyası İzmir'e ulaştı.
 Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İlçe Başkanlığı'nın başlattığı 6.6'lık İzmir depremindeki depremzedelere yaptığı yardım çağrısı Erdek halkının yoğun ilgisiyle karşılanmıştı.
 Yardım kolileri dün sabah erken saatlerde Erdek'ten İzmir'in Bayraklı ilçesine doğru yola çıktı. Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Yönetim Kurulu Üyeleri ve Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD) yöneticileri tarafından kamyona yüklenen yardım kolileri, CHP Erdek İlçe Başkanlığı yönetim kurulu üyesi İnciser Örnekli tarafından depremzedeler için oluşturulan koordinasyon merkezine bizzat teslim edildi. 
 CHP Erdek İlçe Başkanlığı, Erdek halkına teşekkür etti. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.