24 Kasım 2020 Salı

ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLANDI

 İlçemizde Öğretmenler Günü kutlandı.
 24 Kasım Öğretmenler Günü töreni saat 10.00'da ilçemiz Cumhuriyet Meydanı'nda İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz'ün tüm öğretmenler adına Atatürk Anıtına çelenk sunmasının ardından saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı okunmasıyla başladı.
 Ardından İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz günün anlam ve önemini belirten konuşmasını yaptı. Camgöz konuşmasında, "Öğretmenlik, gücünü sevgiden alan dünyanın en kutsal ve en önemli mesleklerinden biridir. Ülkemizin geleceğini emanet ettiğimiz çocuklarımızın bilimin rehberliğinde hızla değişen dünyaya ayak uydurabilecek şekilde bilgili, donanımlı, dinamik ve her şeyden önemlisi ülkesini, milletini seven milli manevi değerlere bağlı bireyler olarak yetiştirmek için canla başla çalışan tüm öğretmenlerimize şükranlarımı sunuyorum. Bir eğitimcinin dediği gibi çocuk, boş bir levhadır. Üzerine neyi yazarsanız onu okursunuz. Bu sözler açıklıyor ki öğretmenler insanlığın en önemli unsurlarıdır. Başöğretmenimiz Mustafa Kemal, Dünyanın her tarafında öğretmenler toplumun en fedakar unsurlarıdır. Öğretmenler her vesileden istifade ederek halka koşmalı, halk ile beraber olmalı, halk öğretmenin çocuğa yalnız alfabe okutur varlıktan ibaret olmayacağını anlamalıdır. Memleketimizi, toplumumuzu gerçek hedefe, gerçek mutluluğa ulaştırmak için ordumuz vardır: Biri vatanın hayatını kurtaran asker ordusu, diğeri memleketin geleceğini kurtaran irfan ordusudur. Bu iki ordunun her ikisi de kıymetlidir, yücedir." dedi. 
 Sözlerine asıl vazifelerinin Türkiye Cumhuriyetinin ilelebet yaşatmak olduğunu belirten Camgöz, "Ham maddemiz insan hata yapma şansımız yok." diyen İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz pandemi nedeniyle uzaktan eğitime de şu sözleriyle yer verdi. "Bütün dünyada olduğu gibi Türkiye'de de eğitim salgın hastalıktan çok büyük ölçüde etkilenmiştir. Yaşanan sağlık sorunları eğitim örgütlerini, öğretim yöntem tekniklerini değiştirmeye, değişen toplumsal yaşamın gereği olarak eğitim programlarını gözden geçirmeye zorlamıştır. Pandemi sürecinin başlamasıyla uzaktan eğitim sisteminin temelleri atılmaya ve yeni bir eğitim düzeni oluşturmaya başlanmıştır. Bir anlamda bu sürecin başlamasıyla birlikte dijital bir dönüşüm yaşanmaya başlanmıştır. Bu doğrultuda eğitim yolculuğumuz sizlerin özverisiyle sağlıklı bir şekilde devam edecek çünkü biz sizlere güveniyoruz." 
 Camgöz'ün konuşmasından sonra Erdek Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Bekir Alkan "Ben Öğretmen Olmak İstiyorum" adlı şiirini okudu.
 Son olarak 18 Eylül Ortaokulu'ndan iki öğrencinin şiir okumasıyla birlikte tören son buldu.
 Törenin ardından Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy, öğretmenlerin, Öğretmenler Günü'nü kutlayarak törende görev alanlara teşekkür etti. 
(Haber/Fotoğraf: Oğulcan Bölükbaşı)











Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.