20 Ekim 2020 Salı

DEVA'DA GÖREV DAĞILIMI YAPILDI

 Demokrasi ve Atılım (DEVA) Partisi Erdek İlçe Teşkilatı yaptığı ilk olağan kongrenin ardından, Erdek ilçe yönetim kurulu ilk toplantısını gerçekleştirdi. 
 Demokrasi ve Atılım (DEVA) Partisi Erdek İlçe Teşkilatı yaptığı ilk olağan kongrenin ardından, Erdek ilçe yönetim kurulu ilk toplantısını gerçekleştirdi. 
 Yapılan toplantının ardından, yönetimde görev dağılımı şu şekilde gerçekleştirildi:
Murat Sever - İlçe Başkanı
Şamil Arslan - Hukuk ve Adalet İşleri
Metin Elitok - İdari-Mali İşler ve Bilgi İletişim Sistemleri
Uğur Kerem Demirci - Tanıtım ve Halkla İlişkiler
Dilek Ener - Teşkilat, Seçim İşleri, İnsan Kaynakları, Parti içi eğitim 
Buse Çile - Gençlik Çalışmaları
Saliha Özgü - Kadın Çalışmaları
Selin Elitok - Ekonomi İşleri, Sektörel Gelişmeleri İzleme, Dijital Dönüşüm ve Teknoloji İzleme
Gökhan Fıçıcıoğlu - Eğitim, Sağlık, Sosyal İşler, Kültür ve Sanat Çalışmaları ve Dış İlişkiler
Murat Gürses - Yerel Yönetimler, Şehircilik, Doğa Hakları ve Çevre
Kerim Çile - İlçe Sekreteri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.