10 Eylül 2019 Salı

İLK GÜNLERİNDE ÖĞRENCİLERİ YALNIZ BIRAKMADILAR

Erdek Kaymakamı Ekrem Çalık ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, 2019-2020 eğitim öğretim yılının ilk günü öğrencileri yalnız bırakmadılar.
  Kaymakam Ekrem Çalık, 2019-2020 eğitim öğretim yılının başlaması sebebiyle merkez okullarımıza ziyarette bulundu. 
 Öğrenciler ve velileri ile sohbet eden Kaymakam Ekrem Çalık “Şehit öğretmenlerimiz Aybüke Yalçın ve Necmettin Yılmaz’ı rahmetle anıyor, 2019-2020 eğitim öğretim yılının geleceğimizin teminatı olan çocuklarımıza, o çocuklarımızın geleceğini şekillendiren öğretmenlerimize, cefakar, vefakar anne ve babalarımıza hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.