12 Temmuz 2019 Cuma

HALK EĞİTİM'İN YENİ MÜDÜRÜ BÜYÜKTAŞ OLDU

Erdek Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Ali Büyüktaş oldu.
 Erdek Halk Eğitim Merkezi Müdürü olarak görev yapan Bekir Alkan, geçtiğimiz hafta Erdek Anadolu Lisesi Müdür Yardımcılığı'na atandı.
 Bekir Alkan’dan boşalan makama ise Erdek İstiklal İlkokulu Müdürü Mehmet Ali Büyüktaş’ın atandığı öğrenildi.
 Yeni göreve atanan Mehmet Ali Büyüktaş bugün Erdek Belediye Başkan Vekili Hasan Yapakçı'yı makamında ziyaret etti. 
 Vekil Yapakçı ve Müdür Büyüktaş, Halk Eğitim Merkezi bünyesinde açılacak kurslar, kırsal mahallelerimizdeki kadınlarımıza yönelik gerçekleştirilecek çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulundu.
Eski Halk Eğitim Merkezi Müdürü Bekir Alkan, Erdek Anadolu Lisesi Müdür Yardımcılığına atandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.