18 Aralık 2017 Pazartesi

İYİ PARTİ İLÇE BAŞKANI BELLİ OLDU

   İYİ Parti Balıkesir İl Başkanı Nedim Tuna, İYİ Parti Erdek İlçe Başkanlığı'na Arif Demir'in atandığını açıkladı.

     İYİ Parti İl Başkanı Nedim Tuna dün sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, İYİ Parti Erdek İlçe Başkanlığı'na emekli astsubay Arif Demir'i atadığını belirtti.
   Nedim Tuna, "İYİ Parti Erdek Kurucu İlçe Başkanı olarak Arif Demir atanmıştır. Kendilerine bu kutsal görevde başarılar diliyorum."dedi.
  Arif Demir, "Beni kurucu ilçe başkanlığı görevine layık gören başkanıma teşekkür ederim. Ülkemizi yönetmeye kadrolarıyla hazır olan İYİ Partimizi bölgemizde en iyi seviyeye getirmek için elimden gelen tüm gayretleri sarf edeceğim. Allah yar ve yardımcımız olsun." şeklinde açıklamada bulundu.

  Balıkesir'in diğer ilçelerinde ise isimler şöyle:
  Bandırma ---> Necmi Sert
  Gönen      ---> Erol Aydemir
  Manyas    ---> Kamil Gültekin Öztürk
  Susurluk  ---> Ömer Öztürk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.