16 Aralık 2017 Cumartesi

18 EYLÜL'DEN "SESİMLE DÜNYANIZI RENKLENDİRİYORUM" PROJESİNİN TANITIMI YAPILDI

   İlçemiz 18 Eylül Ortaokulu'nun da yer aldığı "Sesimle Dünyanızı Renklendiriyorum" projesinin tanıtımı 18 Eylül Ortaokulu'nda yapıldı.

     18 Eylül Ortaokulu'nda yapılan tanıtımda projeden sorumlu Teknoloji Tasarım Öğretmeni Özlem Karaca yaptığı konuşmada "BENGİ projesi kapsamında gönderdiğimiz sesleri kaliteli laboratuvarlarda yapamıyoruz. Az imkanla yaptığımız bu projeyi gören yetkililer bizleri takdir etti. Sadece EBA ve BENGİ Projesi kapsamında değil Görme Engelliler Teknoloji Eğitim Merkezi (GETEM)'e de ses gönderdik. Ancak kabul edilmedi. Çünkü, burada net ve kaliteli sesler kabul ediliyor. 

     Ardından sesin nasıl kaydedileceğini ve gönderileceğini anlatan Özlem Karaca, bunu bir öğrencisi ile birlikte uygulamalı olarak gösterdi.
     Tanıtıma, Erdek Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, Erdek İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdürü Bekir Alkan, 18 Eylül Ortaokulu Müdürü Cumhur Duru, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı. 
     Konuşma yapan ve projede emeği geçenlere ödüllerini veren Erdek Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, "Bu proje Balıkesir ve Erdek için çok önemli. Erdek'in adı bu projeden sonra daha çok duyuldu." dedi. 
     Okul Müdür Yardımcısı Kenan Varol, projeye katılanlara teşekkür etti.
     Proje ile görme engelli vatandaşlara kitapları sesle ulaştırmak hedefleniyor.
     (Haber ve Fotoğraf: Oğulcan Bölükbaşı)



































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.