15 Kasım 2017 Çarşamba

ÇALIK'TAN KOOPERATİFE ZİYARET

  Erdek Kaymakamı Ekrem Çalık, İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Dilek Işıktaş ile birlikte Marmarabirlik'e bağlı S.S . 162 Sayılı Erdek Zeytin Tarım Satış Kooperatifi'ni ziyaret etti.



     Erdek Kaymakamı Ekrem Çalık, S.S.162 Sayılı Erdek Zeytin Tarım Satış Kooperatifi'ne giderek kooperatif yönetim kuruluna iade-i ziyarette bulundu.
     S.S.162 Sayılı Erdek Zeytin Tarım Satış Kooperatifi İdari Binası'nda Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Şenol ve yönetim kurulu üyeleri tarafından karşılanan Kaymakam Ekrem Çalık, yöneticilerle bir süre sohbet ettikten sonra Erdek merkez depolarında üretici ortaklara hizmet veren zeytin eleme ve seçme alanına geçerek, zeytin üreticileriyle bir süre sohbet edip bol ve bereketli bir ürün yılı diledi.
   Ardından zeytin hasadını görmek için zeytin bahçelerine giden Kaymakam Ekrem Çalık, zeytin hasadıyla ilgili bilgiler aldıktan sonra S.S. 162 Sayılı Erdek Zeytin Satış Tarım Kooperaitif'nin zeytin üretim tesisinin bulunduğu Gedeve Bölgesi'ndeki tesislere geçti. Kaymakam Çalık aynı zamanda 8 bin ton kapasiteli salamura zeytin depolarını görme fırsatı da buldu.
  Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Şenol, Kaymakam Ekrem Çalık'a zeytinin olgunlaştırılıp pazarlanmasına kadar olan süreçte yaşanılanları anlattı.

*Yeni Erdek





   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.