12 Mayıs 2023 Cuma

YILMAZ, ÖZTAYLAN VE AYDEMİR ERDEK'TE KONUŞTU

Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Yücel Yılmaz ve AK Parti Balıkesir Milletvekili Adayları Ali Taylan Öztaylan ve Mehmet Aydemir, Erdek'te miting düzenledi. 
Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Yücel Yılmaz ve AK Parti Balıkesir Milletvekili Adayları Ali Taylan Öztaylan ve Mehmet Aydemir, Erdek'te miting düzenledi. 
Saat 16.00'da Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen mitingde ilk olarak AK Parti Erdek İlçe Başkanı Musa Alioğlu konuştu. Ardından AK Parti Balıkesir Milletvekili Adayı Mehmet Aydemir sözü aldı. Aydemir, "Cumhurbaşkanımızın sayesinde sahaya alnımız ak bir şekilde girdik. Yaptığımız çok sayıda çalışma var. Savunma sanayinde yaptığımız çalışmada SİHA'mız, Kızılelma'mız bununla ilgili yeraltı kaynaklarımız, doğalgazımız, bor karbür tesisimizle artık vergi devletinden üretim devletine geçmiş bulunmaktayız." dedi. 

Ardından konuşan AK Parti Milletvekili Adayı Ali Taylan Öztaylan, "Ben Yakışıklı Mustafa'nın torunu Ali Taylan Öztaylan. Ben yüzmeyi Kurbağalıdere'de öğrendim. Ben basketbolu bu meydanda oynadım, bu çay bahçelerinde çıraklık yaptım, bu arka sokaklarda kavga ettim, bu sokaklarda çekirdek çitledim, dolaştım. Burası benim ana ocağımdır. Bizleri bağrınıza bastığınız için Allah sizden razı olsun. 14 Mayıs'taki seçimler bundan önceki bütün seçimlerden katbekat daha önemli. Cumhurbaşkanımız 'Ustalığın şiarındandır gençlere yol vermek.' diyordu. Bana 'Sen dört dörtlük adamsın, sana dördüncü sırayı veriyorum.' dedi. Şimdi Allah nasip ederse Yücel abimizin başlattığı bu yatırım projelerini Ankara'dan destekleyerek bölgeyi 8-10 senede bambaşka bir yere götüreceğiz. Ben size bunun sözünü veriyorum." şeklinde sözlerine başladı.

Sözü Cumhurbaşkanlığı seçimlerine getiren Öztaylan, "Öyle bir seçim ki bir tarafta TOGG var, bir tarafta LGBT var. Bir tarafta kimler kimlerle beraber dediğimiz bir güruh var, bir tarafta yerli milli bir adam var. Bizler AK Parti kadroları olarak gençlere en çok yol veren, nasıl Mustafa Kemal Atatürk cumhuriyeti gençlere emanet ettiyse sayın cumhurbaşkanımız da Türkiye yüzyılını gençlerle inşa etmek için, gençlere hediye etmek için bizleri sizin önünüze getirdi. Bakıyorsunuz o partiyi, bu partiyi satmış, noter masasından kalkmış kumar masasına oturmuş, 'Devleti peşkeş çektin, limanlarını sattın' dedikleri, 'Madımak katili' dedikleri, 'Türkiye'nin en çapsız başbakanı, Dışişleri Bakanı' dedikleri, bizim Hüseyin abi kadar oy aldıkları bir Gültekin Bey var o da yetmiyor, PKK'dan, HDP'den, FETÖ'den destek alıyorlar, sonra da bize ahkam kesiyorlar. Ben Ali Taylan Öztaylan olarak Türk bayrağıyla, Misak-ı Milli sınırlarıyla, İstiklal Marşı'yla ve Mustafa Kemal Atatürk'le arasında problem olanlarla arama kıpkırmızı bir çizgi çekiyorum ve bütün Erdek'i de çizginin bu tarafına yanımıza davet ediyoruz." dedi. 

Ardından konuşan Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Yücel Yılmaz konuştu. Yılmaz, "Erdek ile ilgili yapmak istediğimiz çok hizmet var, Erdek'i zamana yakalatmak istiyoruz. Limanını, trafiğini rahatlatmak çevre yolunu yapmak  istiyoruz. Arıtmayı yaparken insanları üzdük, yolları kazdık. Doğalgazı getirirken insanları üzdük. Hizmet getirirken su kanallarını değiştirirken yaptık ama bir gerçek var sevdik gitmeden sevdik gelmez. Hizmet üretirken insanın üstü kirlenir. Cumhurbaşkanımız 20 yıldır Türkiye'ye hizmet ediyor. Biz çocukken Almanya'dan Erdek'e gelirdik. Erdek son 10 yıldır kendi içerisinde geri kaldı. Hizmet yarışı başka bir şeydir."

Yılmaz sözlerine, "Dün Muharrem İnce'nin niye istifa ettiğini bilmiyoruz. Burası Kuvayı milliye şehri. Cumhurbaşkanımız bir siyasi parti lideri olarak ekibini bir arada tutuyor. Yolda yanlış yapanı da ekibinden çıkarıyor. Bazı ekipler kendilerine güvenemiyor. Sen de gel beraber yapalım. Bunun adına koalisyon denir. Bir de esir olmak var. Diyor ki, siz bizim oyumuzla seçilirseniz bizim dediklerimizi yapacaksınız. Biz Cumhur İttifakı olarak 5 yıldır Milliyetçi Hareket Partisi ile çalışıyoruz. Ne bize şu adamı burada çalıştırın dediler ne de biz bunu istiyoruz, dediler. Tam bir devlet duruşu sen cumhurbaşkanı olarak ne karar verirsen arkandayız, diyor. Cumhuriyet Halk Partisi bunu yapamıyor." şeklinde devam etti.

Yılmaz, "Gençler ne yapıyor biliyor musunuz? Kimisi Karadeniz'de doğalgaz çıkarıyor kimisi e-devletin yazılımlarında çalışıyor. E-devlet en güçlü şekilde Türkiye'de var. Bunu sizin çocuklarınız yaptı. Sürekli aşağıladıkları Z kuşağı, zafer kuşağı yaptı. Türkiye'nin Yüzyılı şunu işaret ediyor. Gençlerle dünyada adaletsiz olan ne varsa 'Dünya 5'ten büyüktür' diyelim, kimseyi sömürmeyelim, onların desteği alalım. Oralarda ticaret yapalım. Onların ekonomileri ile kendi ekonomimizi de güçlendirelim. Türkiye'nin refah seviyesini arttıralım. Beraber yapalım, ezmeyelim, onları da yüceltelim. Biz Türkiye Yüzyılı diyoruz, onlar Tayyip Erdoğan gitsin diyor." dedi. 

Sözü Ahmet Akın'a getiren Yılmaz, "Birileri çıkmış, ben bakan olacağım diyor. Önce seçimi kazanman lazım. Buradan Erdek'ten sesleniyorum. 31 Mart 2024'te yerel seçimler var zaten bakan olamayacaksın da bakan olamazsan gel çık karşıma hesaplaşalım." dedi.

Yılmaz sözlerine, "Üç tane istirhamımız var. Birincisi, herkesin etrafında oy kullanacak kişisi var. Şu soruyu soracaksınız: Bunlar siyaseten ülkeyi yönetebilecekler mi? Hepsinin amacı Tayyip Erdoğan gitsin, istikrar bozulsun. İkincisi, seçim insanların çirkinlik yapmak isteyecekleri bir hale dönüştü. Kendimizi, partimizi, sevdiğimiz insanı korumak için sokakta, sandıkta uyanık olmak lazım çünkü çirkinler yapılacak. Üçüncüsü bu işin hakkıyla kutlama yapmak. 14 Mayıs'ta sandıklara sahip çıkacak mıyız? Bu meydanda kutlama yapacak mıyız?" diyerek sözlerine söz verdi.
Oğulcan Bölükbaşı








Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.