7 Mayıs 2023 Pazar

AHMET AKIN ERDEK'TE KONUŞTU

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkan Yardımcısı Ahmet Akın, Erdek'te düzenlenen mitingde konuştu.
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkan Yardımcısı Ahmet Akın, Erdek'te düzenlenen mitingde konuştu.
Saat 15.00'te Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen mitingde Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Erdek İlçe Başkanı Hale Tuna, Belediye Başkanı Burhan Karışık, CHP İl Başkanı Erden Köybaşı, CHP Balıkesir Milletvekili Adaylarının konuşmasının ardından sahneye Ahmet Akın çıktı.
Akın konuşmasına, "Sevgili hemşehrilerim, Balıkesir'in hakkını alacak kadrolar burada. Biz İYİ Parti'yle, DEVA Partisi'yle, Gelecek Partisi'yle, Demokrat Parti'yle, Saadet Partisi'yle birleştik, bir olduk. Ben altı lider için sizden alkış istiyorum. Söz konusu vatansa gerisi teferruattır diyen altı genel başkanımız için. Biz birleşmeyi öğrendik, birleşe birleşe kazanacağız ve siz de birleşeceksiniz. Birleşe birleşe kazanacağız ve Allah'ın izniyle iktidara geleceğiz." diyerek başladı.

Ardından, "Değerli hemşehirlerim, burası Erdek, Türkiye'nin en güzel kentlerinden biri. Üç dönemdir beni milletvekili olarak Türkiye Büyük Millet Meclisi'ne gönderdiniz ve bana bu onuru yaşattınız. Oy veren vermeyen tüm hemşehrilerimin önünde saygıyla eğiliyorum, sağ olun var olun. Oy versin vermesin Balıkesir benim ailem. Eğer kazanamıyorsak hatayı kendimizde arayacağız, onun için daha çok çalışacağız. 21 yıldır bu ülkeyi yönetip de muhalefetmiş gibi davrananlar korkarlar. Önümüzdeki süreçte kazanıyoruz. Bir müjdem daha var. 'Söz konusu vatansa gerisi teferruattır.' diyen Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu'nu 13. Cumhurbaşkanı olarak Çankaya Köşkü'ne yolluyoruz. Genel Başkanım 'Sana söz.' diyor, değerli hemşehirlerim siz de Millet İttifakı'nın ortak cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu'nu Çankaya Köşkü'ne gönderiyor musunuz, söz mü?" diye sordu.

Akın, "Kazandığımız zaman emeklimiz kazanacak, hayatını verdi benim emekli teyzem, annem, babam. Hep oy devşirmek için kullandılar. Genel Başkanımıza 'olmaz, veremezsiniz' dediler, baktı ki sıkıştı işler, dedi ki veririz. Genel Başkanımız, 13. Cumhurbaşkanımız hesap uzmanıdır. 21 yıldır milletin parasını, babalarının parasından daha rahat harcayıp çiftçinin üretmesin diye uğraşıp, yoksulu yönetmek için uğraşanlara bir hesap uzmanı Türkiye'ye çok iyi gelecek. Emekli kardeşlerim, hakkettiğinizi alacaksınız. Genel Başkanım, Kurban Bayramı'nda 15 bin lira hesabınızda olacak, dedi. Bu sizin, annemizin, babamızın, emekli amcalarımızın, büyüklerimizin alnının teridir, helal hakkıdır. Burada genç kardeşlerimiz de var. Genç kardeşlerimiz de kararını vermiş. İlk defa oy kullanacak olan kardeşlerim bu seçimin kararını belirleyecek olanlar. Zaman ayrışma zamanı değil, zaman birleşme zamanı. Ben kararsız kaldığını düşünmüyorum. Ama bütün milletimizin sandığa gidip oyunu Millet İttifakı'na ve Kemal Kılıçdaroğlu'na vermesini istiyorum. Bu işi bizim ilk turda bitirmemiz lazım. Bitiriyor muyuz, söz mü?" şeklinde konuştu.

Akın sözlerini şöyle sürdürdü: "Ben de sizin üç dönemdir evladınız olan bir kardeşiniz olarak, milletvekilliği yaptığım zaman Ak Partili kardeşlerime de, MHP'li kardeşlerime de, bize oy vermeyen kardeşlerime de 'Balıkesir benim ailem.' diyerek siyasi hayatını sürdüren bir kardeşiniz olarak ben de size bir söz vereceğim. Erdek halkının tüm oylarına talibiz. Bu işin kaybedeni olmayacak. Türkiye'de 85 milyon kazanacak, bir avuç yandaş kaybedecek. Biz çiftçimizin hakkını vereceğiz. Biz yoksulluğu yönetmek değil yoksulluğu yok etmek istiyoruz. Esnafımız borçlu, çiftçimiz borçlu. Onların kredi faizlerini sileceğiz."

Akın: "Sıkıştıkları zaman hep yalana, algıya konuşur dururlar. Baktılar kaybediyorlar, bunlara PKK diyelim, terör diyelim. Bakın karşınızda bir İstiklal madalyası sahibi bir ailenin oğlu var. Bizim ittifakımıza dil uzatıp laf edenlere şunu söyleyeceğim. Bizim bir okumuz, milliyetçilik. Bunları boş verin. Bunlar kaybediyor, milletimiz kazanıyor, milletimiz." 

Erdek'i özlediğini belirten Akın, "Üç dönemdir milletvekilliği yaptığım bütün milletvekillerine 'Bu ülkeyi yönetiyorsunuz, bu Balıkesir'e neden bir bakan vermiyorsunuz?' dedim. Ben size soruyorum. Balıkesir'imiz bir bakanlığı hak etmiyor mu? Hak ediyor. Tarımın başkenti olacak, gençlerimizin cazibe merkezi olacak, turizmin çekim merkezi olacak ve Allah'ın izniyle bu bakanlardan bir tanesi de sizin evladınız olacak. Siyaset iddia işidir, siyaset mücadele işidir, çalışma işidir. Onların 21 yıldır yapamadığını, benim Balıkesirli hemşehrilerim, Kuvay-ı milliyenin şehri Balıkesir'den başlatacak, bir evladını bakan yapacak ve Kemal Kılıçdaroğlu'nu da Çankaya Köşkü'ne gönderecek. Balıkesir, üç dönem milletvekilliği yapmış evladını mahçup etmeyecek. Balıkesir'in tüm ilçelerinde inşallah sandıkları patlatacağız." ifadelerini kullandı.

Akın sözlerine, "Bizim bir emanetimiz var. Bu emanet, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün emaneti cumhuriyete sahip çıkacağız. Geleceğimize, evlatlarımızın geleceğine sahip çıkıyoruz. Genç kardeşlerimizin hayalleri bizim hedeflerimizdir. Biz, vatandaşımızdan, çiftçimizden, köylümüzden, esnafımızdan, öğrencimizden alınanları milletimize iade etmek için diyoruz ki Türkiye hakkını alacak." diyerek sözlerine son verdi. 
Oğulcan Bölükbaşı

















Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.