10 Şubat 2023 Cuma

ERDEK'TEN GİDEN TIRLAR BÖLGEYE ULAŞTI

Erdek'ten depremzede vatandaşlara yardım götürmek üzere kalkan 6 tır deprem bölgesine ulaştı.
Erdek'ten depremzede vatandaşlara yardım götürmek üzere kalkan 6 tır deprem bölgesine ulaştı.
Erdek Kaymakamlığı'nın çağrısıyla ilçemiz Kapalı Spor Salonu'nda toplanan malzemeler 8 Şubat Çarşamba günü 6 tıra yüklenerek deprem bölgesine doğru yola çıkmıştı.
AK Parti İlçe Başkanı Musa Alioğlu bu sabah yaptığı paylaşımda tırların deprem bölgesine ulaştığını fotoğraflarıyla birlikte paylaştı. Gönderilen malzemeler depolarda sınıflara ayrılarak depremzedelere ihtiyaçlar doğrultusunda dağıtılacak.
Erdek Muhtarlar Derneği Başkanı Sahil Mahallesi Muhtarı Semra Baycan yaptığı açıklamada, "Erdek'ten giden yardım kamyonlarından biri Muhtar Medine Yıldız'a ulaşmış bu sabah kendisi bizzat beni aradı. Kendisi ve diğer muhtar arkadaşlar ile birlikte köylerine dağıtım yaptıklarını söylediler. Tüm Erdek halkına selam ve teşekkürlerini iletmemi rica ettiler." dedi.

Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.