5 Ağustos 2022 Cuma

BAŞKAN KARIŞIK'TAN AYRIMCILIK İDDİALARINA YANIT

Erdek Belediye Başkanı Burhan Karışık, roman vatandaşları ötekileştirdiği iddialarına yanıt verdi.
Geçtiğimiz günlerde Erdek Belediye Başkanı Burhan Karışık'ın Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Gençlik Kolları Başkanı Mert Örs hakkında 'Romandan gençlik kolu başkanı yaparsanız böyle olur.' dediği iddia edilmişti.
Başkan Karışık dün akşam Erdek Belediye Başkanlığı sayfasından yapılan açıklamayla iddiaları yalanladı.
Yapılan açıklamada, "Son günlerde kamuoyuna yansıyan gerçek dışı beyanlar ve söylemler ile ilgili açıklama yapma gereği doğmuştur. Erdek Belediye Başkanı olarak, Erdek halkını temsil ettiğim bu makamda siyasi sorumluluğum gereği ve hayat görüşlerim doğrultusunda bugüne kadar hiç kimseyi ötekileştirici bir dil kullanmadım ve kullanılmasına müsaade etmedim.
Benim bugüne kadar ki hayat mücadelemin merkezinde her zaman insan yer almıştır.
Toplumu ötekileştiren, ayrıştıran söylemler karşısında tavrımı tüm kamuoyu açık ve net bir şekilde bilmektedir. Ben dili, dini, ırkı rengi ne olursa olsun Erdek'te yaşayan hemşehrilerimi sevgi ile kucakladım ve makamımın yetkileri içerisinde elimden geleni yapmaya çalıştım ve bu yolda devam edeceğim. Benim sevdam Erdek ve Erdek halkıdır. Bu ve benzeri provokasyonlara asla müsaade etmeyeceğim. Temsil ettiğim Belediye Başkanlığını ve partimi, ayak oyunları ile yıpratılmasına izin vermeyeceğim. Erdekli hemşehrilerim ve Erdek için çalışmaya devam edeceğiz. Roman kardeşlerimize olan hassasiyet ve sevgimiz Roman kardeşlerimiz ile birlikte tüm Erdek halkı tarafından bilinmektedir. Bundan böylede; asılsız söylemler ile, Roman kardeşlerimizle aramızdaki kuvvetli bağın bozulmayacağını ve daha da güçlenerek devam edeceğini tüm kamuoyunun bilgisine sunarım." denildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.