3 Şubat 2022 Perşembe

ETO VE MARMARA İLÇE TARIM ARASINDA EĞİTİM İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI

Erdek Ticaret Odası (ETO) ile Marmara İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü arasında eğitim işbirliği protokolü imzalandı.
Erdek Ticaret Odası ve Marmara İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü eğitim işbirliği protokolü imzalandı.
Avşa Ada Karası Üzümü ve Şarabına coğrafi işaret almak üzere yola çıkan Erdek Ticaret Odası, adada bağcılığın geliştirilmesi ve üzümün yaygınlaştırılması ile ilgili alacağı eğitim aksiyonlarında Marmara İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile eğitim protokolü imzalandı. Avşa Adası'da kısa zaman sonra Ada Karası üzümünün yetiştiriciliği ile ilgili Marmara İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü’nün belirleyeceği profesyonel ekiplerle önemli eğitimler düzenlenecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.