13 Eylül 2021 Pazartesi

İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI

İlköğretim Haftası ilçemizde çelenk töreniyle kutlandı.
İlköğretim Haftası ilçemizde çelenk töreniyle kutlandı.
Bugün saat 11.00'de ilçemiz Cumhuriyet Meydanı'nda İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz tarafından İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü çelenginin Atatürk Anıtına sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı okundu. 
Daha sonra günün anlam ve önemini belirten konuşmasını yapan İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, tüm öğretmen ve öğrencilerin 2021-2022 eğitim öğretim yıllarını kutladı. Konuşmanın ardından tören sona erdi.
Törene Belediye Başkanı Burhan Karışık, bazı belediye meclis üyeleri, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Salman Koçu, siyasi parti temsilcileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
(Fotoğraf: İbrahim Şahin)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.