3 Nisan 2021 Cumartesi

MERKEZDEKİ ÜÇ OKULDA EĞİTİME 10 GÜN ARA

İlçemiz merkezinde bulunan Atatürk İlkokulu, Halitpaşa İlkokulu ve Muzaffer Gürer Ortaokulu'nda eğitime 10 gün ara verildi.
 Erdek İlçe Hıfzıssıhha Kurulu 2 Nisan'da Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy başkanlığında toplanarak merkezdeki üç okul hakkında karar aldı.
 Atatürk İlkokulu'nda vaka ve temaslıların artması, Halitpaşa İlkokulu ve Muzaffer Gürer Ortaokulu'nda ise bir öğretmenin PCR testinin pozitif çıkması nedeniyle üç okulda eğitime dün itibariyle 10 gün ara verildi. Bu süreç içerisinde eğitime uzaktan eğitim şeklinde devam edilecek.
 Erdek Kaymakamlığı'ndan yapılan ilk açıklamada, "İlçemiz Merkez Atatürk İlköğretim Okulunda Covid-19 hasta ve temaslı sayılarının artması sebebiyle 02/04/2020 saat 13:00 itibariyle 10 gün süre ile yüz yüze eğitime ara verilerek uzaktan eğitime devam edilmesi kararı alınmıştır." denildi.
 Yapılan ikinci açıklamada ise, "İlçemiz Muzaffer Gürer Ortaokulu ve Halitpaşa İlkokulunda derse giren bir öğretmenin 02/03/2021 PCR Test sonucu pozitif çıktığından ve okulda temaslılarının bulunması sebebi ile, İlçemiz Muzaffer Gürer Ortaokulu ve Halitpaşa İlkokulu  03.04.2021 tarihinden itibaren 10 gün süre ile yüz yüze eğitim-öğretime ara vermesine, eğitim-öğretime uzaktan eğitim şeklinde devam edilmesine" ifadeleri kullanıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.