10 Aralık 2020 Perşembe

BİGEP KAYMAKAM ATASOY'A SUNULDU

 Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi (BİGEP) İlçe Kaymakamı Abdullah Atakan Atasoy'a sunuldu.
 Balıkesir Valiliği koordinesinde; Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, Balıkesir Üniversitesi, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Balıkesir Sanayi Odası ve Balıkesir Ticaret Odası iş birliğinde Balıkesir'in eğitim potansiyelini tüm paydaşları ile güçlendirmek amacıyla, "Mutlu Çocuklar, Güçlü Türkiye" hedefinin yol göstericiliğinde başlayan,  tanıtım ve bilgilendirme toplantısı 25 Kasım 2020 tarihinde yapılan Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi (BİGEP) kapsamında Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün ve okullarımızın  yaptığı ve yapacağı projelerin sunumu 9 Aralık 2020 Çarşamba günü (dün) Zoom programı aracılığı ile İlçe Kaymakamı Abdullah Atakan Atasoy'a sunuldu.
BİGEP (Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi)'İN AMACI NEDİR?
BİGEP'in amacı, 2023 eğitim vizyonu hedeflerinin okullarda etkili bir şekilde uygulanmasını sağlamak ve hedefler doğrultusunda çağın getirdiği bilgi ve beceriye sahip bireylerin akademik, sanatsal, sportif, kültürel ve sosyal başarılarını izlemek ve desteklemektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.