4 Temmuz 2020 Cumartesi

ERDEK İYİ PARTİ'DEN ÜYE TANITIM KAHVALTISI

Erdek İYİ Parti İlçe Başkanlığı üye tanıtım kahvaltısı düzenledi.
 Erdek İYİ Parti İlçe Teşkilatı bu sabah üyeleriyle kahvaltıda buluşarak üyelerini tanıttı.
 İYİ Parti İlçe Başkanı Arif Demir tanıtım öncesi yaptığı açıklamada, "Değerli Yönetim Kurulu Üyelerim, Belediye Meclis Üyelerim, basınımızın güzide temsilcileri, saygıdeğer hanımefendiler, beyefendiler; tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de baş göstermiş olan Covid-19 dolayısıyla sizlerle bir süredir araya gelemedik. Bugünkü toplantımıza teşrifleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Malumunuz 14 Mart 2020'de kongremizi yine bu mekanda yaptık. Tanışma ve Yönetim Kurulumuzu basına tanıtma toplantımızı da yine bu mekanda yapıyoruz." şeklinde başlayan Demir sözlerine şöyle devam etti: "Covid-19 tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de ekonomik sıkıntılara yol açtı. Bizler de sizlerin maddi ve manevi desteğiyle ihtiyaç sahiplerinin yanında olmaya çalıştık. Sadece Covid-19 değil, vatandaşlarımızın her türlü sıkıntı ve ihtiyaç durumlarında İYİ Parti olarak yanlarındayız. Bunu bu vesileyle tekrar ifade ediyorum. Biz İYİ Parti olarak yumuşak dili, hoşgörü dilini kullanmayı kendimize düstur edindik, bu şekilde de devam edeceğiz. Biz ötekileştirmeye, kavgaya uzağız. Bizim amacımız birlik beraberlik içerisinde milletimize hizmet etmektir. Biz parti kılıcını sallayan, kalpleri taşlayan biri değil, kalpleri kazanan, mağdurların yanında olan İYİ'ler olarak, önce halkımıza kendimizi sevdirmeliyiz. Eğer kendimizi sevdirirsek fikirlerimizi de severler. Aşık yüzlü siyasete tamamen karşı olan biz İYİ'ler, Türk siyasetine hoşgörü dilini getirmeyi şiar edindik. Bunun yanında görevinden geçici olarak el çektirilen Millet İttifakı Belediye Başkanı'nın yerine Başkan Vekili seçilmesinde Millet İttifakı ruhuna uygun bir politika izleyen Belediye Meclis Üyelerim İbrahim İlhan ve Murat Çolak'a teşekkür ediyorum. Tüm yönetim kurulu arkadaşlarıma da bugüne kadarki özverili çalışmalarından dolayı huzurunuzda teşekkür ediyorum."
 Başkan Arif Demir ardından bazı kişilere teşekkür belgelerini takdim etti.
 Teşekkür belgesi alanlar:
Murat Çolak - Belediye Meclis Üyesi
İbrahim İlhan - Belediye Meclis Üyesi
Osman Akagündüz - İlçe Başkan Yardımcısı
Orhan Sarp - İlçe Başkan Yardımcısı
Ziyamettin Yurtlugil - İlçe Başkan Yardımcısı
Atilla Zeybek - İlçe Sekreteri
Zeynep Taktanuş - İlçe Muhasibi
Süleyman Geren - Gençlik Kolları Başkanı
Hasan Taktanuş - Yedek Yönetim Kurulu Üyesi
Turan Şahan - Yedek Yönetim Kurulu Üyesi
Mert Örs - CHP Gençlik Kolları Başkanı
İsmail Mahmutoğlu - Parti Üyesi

Ardından yeni üyelerini tanıtan Arif Demir, toplantıya geldiği için herkese teşekkür etti. 
Haber ve Fotoğraf: Oğulcan Bölükbaşı




















Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.