20 Eylül 2019 Cuma

İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI

İlköğretim Haftası Erdek'te Atatürk İlkokulu'nda kutlandı.
 İlköğretim Haftası programı, Atatürk İlkokulu'nda düzenlendi.   Program; protokol üyeleri, öğrenci velileri ve öğrencilerin katılımıyla gerçekleşti.
 Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan program, günün anlam ve önemini belirten konuşmasıyla devam etti. İki öğrenci Hacivat ve Karagöz oyununu sergiledi. Ardından 1. sınıf öğrencilerine hoşgeldiniz çiçeğinin verilmesiyle program son buldu. 
 programda öğrenciler ve velileriyle sohbet eden Kaymakam Ekrem Çalık, “2019-2020 Eğitim-Öğretim yılının geleceğimizin teminatı olan çocuklarımıza, o çocuklarımızın geleceğini şekillendiren öğretmenlerimize, cefakâr, vefakâr anne ve babalarımıza hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.