6 Aralık 2018 Perşembe

KAYMAKAM ÇALIK'TAN ERDEK HALK EĞİTİM MERKEZİ'NE ZİYARET

 Kaymakam Ekrem Çalık Erdek Halk Eğitim Merkezi'ni ziyaret ederek yürütülen faaliyetler hakkında Halk Eğitim Merkezi Müdürü Bekir Alkan’dan bilgi aldı.
 İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz’ün de hazır bulunduğu ziyarette, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Bekir Alkan, “Erdek Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü genel, mesleki, okuma-yazma ve üniversiteye hazırlık kurslarıyla bölge insanına hizmet etmektedir.
 2018-2019 eğitim-öğretim yılında 101 kurs açarak 1870 kursiyere eğitim verilmektedir. Emlak danışmanlığı, mis sabun, bilgisayar işletmenliği, giyim, hijyen, ilkyardım, Kaziziye (Kuyumculuk), seramik gibi sayısız kurs çeşitliliğiyle çalışmalarını sürdürmektedir.
 Çocukları geleceğe hazırlamak, deney, araştırma ve bilgisayarı doğru kullanabilmek adına robotik kodlama kursu Halitpaşa ilkokulunda açılmıştır.
 Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğümüz okullar hayat olsun projesi kapsamında satranç, atletizm, kick box,oryantring, drama, masa tenisi kursları açarak öğrencilerimize yönelik etkinlikler sürdürmektedir.
 Ayrıca Bengi projesi kapsamında “Öğretmenim İçin Çal” konseri verildi. 07/12/2018 Cuma günü Sağlıklı Beslenme ve Probiyotikler konferansını Gıda Teknolojileri Öğretmenimiz Meral Bozkurt ve Diyetisyen Fatih Erkan Öğretmenevi konferans salonunda verecektir.” Şeklinde bilgi alan Kaymakam Ekrem Çalık sınıfları gezerek halk eğitim merkezinde faaliyetlere katılan kursiyerler ile sohbet etti.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.