27 Ocak 2018 Cumartesi

BALIKESİR İYİ PARTİ ERDEK'İ ZİYARET ETTİ

   İYİ Parti Balıkesir Milletvekili İsmail Ok, İYİ Parti Balıkesir İl Başkanı Nedim Tuna, İYİ Parti Genel Merkez Kurulu Üyesi Emekli Korgeneral Ali Lapanta ve beraberindeki heyet ilçemiz İYİ Parti Teşkilatına ziyarette bulundu.

     Dün saat 11:00'de gerçekleşen ziyaretin amacının tanıtım ve istişare olduğu öğrenildi. 
    Nedim Tuna, yaptığı konuşmasında; "Partimiz yeni kurulmuş bir parti ve Türkiye'nin tek çıkış kapısı olarak görüyoruz. Ben İYİ Parti'ye gönül vermiş arkadaşlara şunu soruyorum. Bizim partimiz cesurlar hareketidir. Neden bunu söylüyorum? Çünkü bu ortamda İYİ Parti'de ismi olan herkes cesur insanlardır. Bu ülke için katkı yapacak, ülkedeki kötü gidişata 'dur' diyebilecek cesareti gösteren arkadaşlardır."dedi.
   Balıkesir İYİ Parti Milletvekili İsmail Ok ise, İYİ Parti'nin en az %51 oy alacağını söyledi.
   İsmail Ok, "Yeni kurulan teşkilatlarımız ile ilgili ziyaret vesilesiyle sizlerle görüşmüş bulunuyoruz. Bu vesile ile İlçe Başkanımız şahsında bu yönetimde görev alan arkadaşlara gönülden başarılar diliyorum. Ülkemizin içinde bulunduğu şartlar belli. Bu kötü gidişatın tek bir çıkış yolu var. Önce topyekün Türk milletini birlik beraberlik içinde kardeş bir biçimde kucaklayarak, ayrıştırıcı bir dilden uzak ötekileştirici değil birleştirici bir dille bu zor şartları aşabileceğimize inanıyorum. Bu amaç ve inanç ile kurula İYİ Parti şemsiyesi altında toplanan herkeste böyle onurlu ve zor görevi üstlenmiş bulunuyor. Sorumluluğumuz büyük ama başaracağımıza inancımız tamdır. Yapılacak olan seçimde partimizin en az %50 alacağını düşünüyorum. Bakın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ne diyor. Aldatıldım, aldatıldım. Yahu bu kadar aldanan bir insan ülkeyi nasıl yönetebilir? Bu kadar aldatılmanın bedelini yine Türk milleti ödüyor. Ülkede adalet diye bir şey kalmadı. Bu gidişata dur demek için partimizi kurduk. Allah yar ve yardımcımız olsun."dedi
    İYİ Parti İlçe Başkanı Arif Demir, kendisini bu göreve layık gören Milletvekili İsmail Ok ile İl Başkanı Nedim Tuna'ya teşekkürlerini belirtti.
Haber Merkezi















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.