19 Aralık 2022 Pazartesi

"EĞİTİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM"ÜN UZAKTAN EĞİTİMİ YAPILDI

Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan ve Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) tarafından desteklenen 'Eğitimde Dijital Dönüşüm'ün uzaktan eğitimi yapıldı.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan ve Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) tarafından desteklenen 'Eğitimde Dijital Dönüşüm'ün uzaktan eğitimi yapıldı.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü adına Ocaklar Ortaokulu Müdür Yardımcısı Figen Altıntaş tarafından hazırlanan, Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) 2022 yılı Teknik Destek Programı, 2. Dönem Projeleri arasında kabul edilen ve uygulamaya değer bulunan "Eğitimde Dijital Dönüşüm" "Dijital Dönüşüm ve Yenilikçi Öğrenme Yöntemleri Eğitmen Eğitimi" projesi kapsamında 09-10-12 Aralık tarihlerinde uzaktan eğitim faaliyeti gerçekleştirildi. Eğitime ilçemizdeki okullarda görev yapan 31 öğretmen katıldı.
Eğitim Süleyman Demirel Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Utku Köse tarafından verildi. Dr. Utku Köse'nin genel uzmanlık ve araştırma konuları arasında; yapay zeka, makine etiği, yapay zeka güvenliği, biyomedikal uygulamalar, optimizasyon, uzaktan eğitim, e-öğrenme ve ilgili teknolojiler, bilgisayar eğitimi ve bilgisayar bilimleri bulunmaktadır.
Projenin amacı, okullarda eğitimde yeni teknolojilerin kullanımını yaygınlaştırmak. 
Proje; öğretmenlerin yenilikçi öğrenme ve öğretme araçlarını kullanma becerisini arttırırken aynı zamanda onlara dijital içerik üretme ve öğrenme ortamları tasarlama becerileri kazandıracak. Eğitim kurumlarında dijital dönüşüm gerçekleştirilecek ve 21. yüzyılının ihtiyaç duyduğu öğrencilerin yetiştirilmesine katkı sağlanacak.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.